Tidenes kalkun-kultfilm?

 12 årige meg elsket den, den voksne meg hatet den, men nå er sirkelen komplett, eg elsker den igjen fordi den er SÅ DÅRLIG DEN BLIR BRA, og det føltes ut som filmen blei laga av ein 12 åring, aha! Ikkje for å gløyme Home Alone feller av den brutale sorten.

Her har vi det værste nabolaget i filmhistorien, med voldtekt, ran og drap, med politi som harselerer gamle pensjonister istaden for å ta “the scum”; det er som å sjå på ein flokk sauer gå på ei mark med like stort antall ulver. Ein drøymeplass for borgervern mesteren CHARLES BRONSON.

Fem minutter inn i filmen blir Bronsons bestevenn drept av punks uten grunn, Bronson arrestert og satt i fengsel fordi han sto ved siden av liket.


Politimesteren tar han til sitt kontor for å tvinge ut ein tilståelse frå Bronson, og ender med å slåss som nokre unger. Ikkje lenge etterpå tar politisjefen ein alvorsprat med han; han vil at Bronson skal slå seg løs og drepe så mange kakerlakker mulig, med hans tillatelse. Denne politisjefen skulle ha vært med i the Wire, så hadde vi hatt en serie på 1 sesong og 3 episoder. 


Bronson flytter inn til sin dreptes venn leilighet og kikker gjennom gardinene. Nabolaget er ganske postapokalyptisk som om det var Mad Max, med steinhauger og nedslitte boligkomplekser. Skurkene og. Sjefen for banden, Fraker, er så gal og sadistisk at Joker blir ein vits. Han har barbert håret fra midt-issen og rett bak til nakken, og har eit sjukt vilt blikk.

Ein annen morsom skurk er “the Giggler”, eller “Kniseren” på norsk. Hans spesialitet: Stå på gaten, finne eit bytte, springe i ein voldsom fart og nappe vesker flirende bortover gaten; ingen klarer å ta han, inntil Bronson dukker opp med sine gode venn 475 Wildey Magnum som er beregnet på elefanter. Fuck Dirty Harry!


Filmskaperne klarer å skvise inn ei lita kjærlighetshistorie midt i det heile, med romantisk musikk, mine tanker faller på Frank Drebins romanse i den nakne pistol. Bronson forelsker seg i Deborah Raffin, som er forsvarsadvokat, og eg les at Raffin fulgte ein ekte forsvarsadvokat for å forberede seg i rollen! hahahaaaa. Det er den mest utakknemlige rollen eg har sett.


Så skjer det… Den notoriske siste halvtimen, og det er virkelig her det føles ut som ein gjeng tolvåringer har laget filmen. Pensjonistene har fått nok, Bronson har fått nok, alle har fått nok! AZ/DCs Big Guns hadde passet godt som soundtrack når Bronson finner fram bazookaen M72 LAW og maskingeværet. Plutselig har alle våpen i hendene og helvete bryter løst. Endåtil politimesteren blir med på leiken og springer rundt vågalt i gatene og skyter kakerlakker sammen med Bronson. Her er så mange galne og morsomme sekvenser, eg kan ikkje forstå korleis dei kom på det! Alle dreper kvarandre, det er kaos og høg bodycount.


Death Wish 3 er som ein krysning av Politiskolen og Dirty Harry. See it to believe it. 

Eg trur regissør hadde western i bakhodet når han lagde den, men det kjem ikkje fram i det heile tatt. Dette er ein ekte kalkunfilm og eg ser på wiki den har blitt ein kultfilm.


Med denne har eg gjort ære på meg sjølv fordi den er nr 388 i antall sett filmer i år, og eg er i ferd med å ta ny rekord.


Sjå denne med venner og pils, eller brus. Ligger no på itunes for 49kr.




Kommentarer

Populære innlegg