Filmmusikk for Halloween

 Der finnes eit hav av nydelig skrekkmusikk der ute. Eg skal skrive litt om mine favoritter.


Alien, Jerry Goldsmith.

Dette soundtracket er eit av mine alltime favoritter. Det er ikkje så skummelt, men har ein slags doomfeel som gir meg frysninger.



The Thing, Ennio Morricone

John Carpenter skal visst nok ha gitt Ennio Morricone instrukser på Humanity pt 2, så det kan godt kalles et lite samarbeid mellom de to legendene. Som i Alien, får eg også denne doomfølelsen. Scoret er minimalistisk og bygges herlig opp i klassisk Morricone stil.




Poltergeist, Jerry Goldsmith

Carol Annes theme er kanskje den vakreste melodien i heile skrekkhistorien.  



Halloween, John Carpenter.

Obligatorisk å høyre kvar Spooktober, kan også brukes som ringelyd. Då eg første gang såg Halloween, var dette soundtracket frå ein annen verden, og med tiden har den blitt litt oppbrukt, men for ein innvirkning den har hatt i popkulturen og filmhistorien.




Suspiria, Goblin

Denne gir meg frysninger, og det føles ut som den hypnotiserer meg. Vær advart, denne kan summe rundt i hodet fleire dager etter høyring.



The Shining, Wendy Carlos & Rachel Elkind

Tar ein vekk denne musikken frå the Shining, sitter man igjen med kun ein halv film. For ein skrekkmagi den lager sammen med Kubricks levende bilder.




Psycho, Bernard Herrmann.

Alfred Hitchcock forandret verden med Psycho - den første slasher film, som inspirerte John Carpenter til å lage Halloween. Musikken til Herrmann er eit tidlaust mesterverk.


The Omen, Jerry Goldsmith.

Dette er det skumleste soundtracket av dei alle. Ave Satani -klarer du å høyre denne på nattestid heilt åleine med full guffe på stereoen er du ganske modig. 








Kommentarer

Populære innlegg